Social Medias

Tuesday, 10 September 2013

Kisah Thailand tu kan..

Pasal kisah Thailand tu kan, kisah dia camni.....

Ada seorang kawan saya.. Saya kenal dia di facebook je laa, kenal dia sebab dia rakan sekelas kawan saya masa sekolah rendah yang sudah pindah sekolah ke negeri lain.. Kedah laa.. 

Dia ni sama ja macam kami, merapu je kerja... Tapi merapu itu saya lagi pandai laa :p Cewah, angkat bakul nampak.. Makan banyak ikan kerapu.. xD

Tanpa angin tanpa ribut, dia tiba-tiba je suruh saya pergi Thailand cari kucing jiran dia =,=lll Saya pun bagitau laa saya tak tahu jalan nak pergi, *KONONNYA*

Dia: Pergi Kelantan dengan bas, cari Sungai Golok lepastu berenang ke seberang je..
Saya: Oh....kay...? *Dalam hati: Pandainya dia?*
(Sebenarnya pernyataan itu ada dalam buku teks Geo Tingkatan Satu xD Saya yang tak baca.. hmm.. Sungai Golok itu sempadan xD Baru tahu ke? Ketinggalan zaman betul xD )
Malam itu...,
Saya text dengan kawan..
Saya: Tau tak stesen bas Penang dekat mana? (Dengan tiba-tiba)
Kawan: Tau, dekat Sungai Nibong. Kenapa? Nak pergi pesta ka? Jom!
Saya: Nak pergi Kelantan..
Kawan: U nak pi Kelantan buat apa?
Saya: Nak cari sungai tu.. sungai.. sungai.. sungai apa ya..? Sungai... Sungai... HA! Sungai JOLOK kwot.. (xD)
Kawan: Sungai JOLOK? U nak buat apa? LOL
Saya: Nak berenang dekat situ..
Kawan: Pi la berenang di Sungai Pinang, sungai paling busuk..
Saya: Boleh pulak..? =,=

LOL.. teruk kan, saya ni? xD

2 comments: