Social Medias

Saturday 7 September 2013

Hari Ini Hari Sabtu

Aik? Kenapa pula dengan hari Sabtu? Memang laa hari ini hari Sabtu. Ada yang istimewa ke? Kalender tak tulis apa pun? Hari jadi awak yea..? *angkat-angkat kening*

Memang laa kalender awak tak ada !! Hari ini special tau ! :D Sebab hari ini.. Haha.. Huhu.. Hehe.. Tak nak bagitaw boleh tak? xD Kalau ada yang tengah baca ini mesti rasa nak hadiahkan saya penampak, kan? LOL.. ok,...ok...! Saya bagitau ye.. Sebab.. Sebab apa? Apa yang saya nak bagitau?

Hehehee.. jangan marah dulu.. maaf ye.. hehee.. tadi saja je.. xD Masih nak tau sebabnya? Atau sudah marah? Alaa.. janganlah merajuk.. Hari ini.. Hehee.. Okok.. sabar! xD Mempersembahkan.. *bunyi drum* hari ini sekolah ganti !! :D

Mesti semua yang sedang baca (kalau ada yang nak baca laa) menghela nafas yang entah melepaskan apa, kan? xD Tiba-tiba terasa jahat.. Memang saya jahat pun, terima kasih xD

Kenapa dengan sekolah ganti? Sebab ianya sekolah ganti laa :3 Hari Isnin plak tuu.. Jelous tak? atau jelly? Jangan jelly-jelly, nanti saya makan.. xD

Lawak juga laa masa semua dok sibuk bagitaw cikgu harini hari Sabtu dengan harapan takde kerja.. English main game.. best juga laa.. lama tak main.. release tension sikit.. *menghela nafas lega* boleh bayangkan cara hidup di universiti :p mesti best kan? xD

POYO !! Saya poyo ke? Eh, tak laa.. YOLO !! You only live once so enjoy every single minute of your life.. cewah! Ingat lagi hari pertama English class tahun ini.. kita main game menghafal nama dan barang yang disukai rakan sekelas baru yang masih belum dikenali 100%..

Ingat lagi sikit-sikit.. Rohaiza loves handbags, Inder loves ice-creams, Irdina loves chocolate,.. banyak lagi laa.. Saya kata , " I love to online " xD HAHAHA!!

No comments:

Post a Comment