Social Medias

Friday, 20 September 2013

Geografi.. Geografi... Sejarah... Sejarah... xD

Huhu.. lama giler tak post nih.. Hay, semua ! =D *ada ker yang nak baca? POYO betul kan saya nih? xD Tengok tajuk pun dah tau.. ni mesti kes belajar untuk peperiksaan, betul tak? Boleh diterima laa xD

Ni.. ni... nak cite nih... Ini, semalam, saya tak stayback, balik-balik rumah asal nak sambung study.. tertidur pula.. Mula laa mimpi-mimpi 'indah'.. Fuh !!

First-first, saya tiba-tiba mendarat di Lembah Bujang di Kedah.. ini? Geografi =,= Buku teks tingkatan 2, bab 12- Pertempatan.. page berapa, tak ingat xD Alaa.. Lembah Bujang dekat Kedah yang terletak di sebelah Sungai Merbok tu..

Lepas tu terjumpa Go Hui !! Boyfriend kawan saya xD Alaa.. Go Hui, takkan tak kenal kwot? Go Hui yang mati berdekatan istana Sultan Ahmad pada tahun........ tahun...... tahun.....tahun..... tahun 1788 kwot? Eh, silap ! 1786! Eh, bukan ! Itu Perjanjian Inggeris-Kedah =3 Lantak laa.. nanti hafal balik.. LALALA !! Akhirnya bertemu dengan Go Hui juga ^_^v

3 comments:

  1. la sanpai mimpi2... hihi^^

    ReplyDelete
  2. waa..untungnya dapat pergi ke zaman dulukala..Melancong lagi.. hehe...

    Salam Kenal.. ;)

    ReplyDelete
  3. memang habis terbawa2 study dalam mimpi..
    kalau mimpi soalan periksa kan lagi bagus hahahaa,, :D

    Salam Kenal .. :)

    ReplyDelete