Social Medias

Thursday 31 October 2013

Kasut

Lama tak update blog.. saya kembali !! Jerit satu benua  dunia !! xD 

Kasut !! Kenapa dengan kasut? :O Kasut.. ya.. kasut sekolah saya.. kan kasut sekolah tu ada benda keras dekat belakang.. kasut saya punya tertanggal.. menjadikan kasut teramatlah longgar..hmm..banyak kisahnya dengan kasut ni --'

Masa PJ,. lari satu round padang.. semua dok relek je.. jogging.. ada yang jalan.. saya dengan kawan saya ni pula terlebih semangat dok lumba lari.. Nak sampai dah.. ARRRRRGGHHHHH~~~!!!! YEAH !! Saya menang ! xD Saya 1 cm di depannya bila sampai tu.. tapi.. KASUT SAYA SAMPAI DULU !! SAYA MENANG !! xD HAHAHA... !!! LOLz.. Yang tak kengnya.. cikgu nampak.. satu kelas dok pakat gelak dekat saya.. huhuhuu..

Tu cite dulu.. satu minggu yang lalu yang sudah kali ke-5.. hari ini yang lagi best.. kan saya stayback untuk unit berunifom.. nak buat formasi ringkas.. yang masa jalan halfway tu.. ada satu part yang satu line jalan ke belakang 8 langkah lepastu depan balik 8 langkah.. saya orang ke-2 dalam line tu.. masa jalan ke belakang tu.. satu kasut terkeluar.. orang depan tu macam.. err,, hahaha.. then masa jalan pi depan balik tu saya pakai balik dan jalan.. berlaku banyak kali kwot.. yang tak keng nya.. kali pertama kasut belah kiri.. kali kedua kasut belah kanan.. memang sengaja nak keluar silih berganti.. huish --'

No comments:

Post a Comment